c*- جبرها در آنالیز عددی

پایان نامه
چکیده

در این رساله به معرفی روش هایی برای تقریب معادله ی au=f می پردازیم. با پیدا کردن دنباله ی {an} و تشکیل معادله ی anun=lnfn، جواب معادله ی au=f را تقریب می زنیم. روش های به کار رفته در این رساله روش تصویر، روش بخش متناهی و روش تقریب فراکتالی است. هم چنین با منظم سازی این روش ها حل معادله را به گونه ی ساده تری بررسی می کنیم. کلمات کلیدی: روش تصویر، روش بخش متناهی، عدد شرطی، روش تقریب فراکتال، e-منظم سازی.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

c*-جبرها در آنالیز عددی

در این پایان نامه، ابتدا به مطالعه ی بخش های متناهی از ماتریس های نامتناهی پرداخته سپس در مورد c*-جبرهایی بحث می شود که شامل همه ی عملگرهای تپلیتزی است که با توابع پیوسته یا ناپیوسته ساخته می شوند. هم چنین به کمک برخی از این c*-جبرها به بحث درباره ی سوالاتی در آنالیز عددی می پردازیم.

15 صفحه اول

C*-جبرها و جبرهای کامیان-پسک تجزیه ناپذیر

فرض کنیم A یک گراف سطری- متناهی و K یک میدان است. در این مقاله، به مطالعه تجزیه‌پذیری جبر کامیان-پسک KP(A) و C*-جبر C*(A) متناظر با A می‌پردازیم. به ویژه، به کمک ویژگی‌های A و گروه‌وار G_A ، شرایط لازم و کافی برای این تجزیه‌پذیری ارایه می‌شود. علاوه بر این نشان می‌دهیم در شرایط خاص می‌توان جبر کامیان-پسک را به‌صورت حاصل‌جمع مستقیم متناهی از جبرهای کامیان-پسک تجزیه‌ناپذیر نوشت.

متن کامل

آنالیز عددی

آنالیزعددی مطالعۀ الگوریتم های حل مسائل ریاضیات پیوسته است که منظور از آنها مسائلی مربوط به متغیرهای حقیقی یا مختلط است. در این مقاله، به بررسی برخی از شاخه های اصلی آنالیز عددی، دستاوردهای گذشته و روند احتمالی آن در آینده می پردازیم.

متن کامل

خواص نقطه ثابت c*-جبرها

در این پایان نامه روابط بین خواص ذیل، از یک جبر، متناهی است. -c? جبر خاصیت نقطه ثابت دارد. طیف هر عضو خودالحاق از یک -c? فضای شامل q و p جبر تولید شده توسط دو نگاشت تصویری -c? البعد است. فضای ?? جبر، متناهی -c? یک هومئومرفیک است. ? < ?? توانی با عدد ترتیبی ?? است؛ که از لحاظ هم p + q طیف باشد. همچنین جبر باناخ حقیقی تولید ?? جبری؛ دارای خاصیت نقطه ثابت ضعیف نیز می -c? این چنین ?? شده با ع...

15 صفحه اول

پایانی -c* جبرها

فرض کنید a یک -c*جبر باشد. تور {u a}در a+ با خاصیت u <-1 یک تقریب یکانی برای a نامیده می شود هرگاه برای < داشته باشیم <- و همچنین برای هر x در lim x(1-u ) 0a، که در این صورت lim (1-u )x 0 نیز برقرار است . می دانیم که در هر -c*جبر a پایا نامیده می شود هرگاه a و a k یکریخت باند، که kجبر عملگرهای فشرده روی فضای هیلبرت تفکیک پذیر می باشد. در این پایان نامه ما ثابن خواهیم کرد که یک -c*جبر یکانی a پا...

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه الزهراء - دانشکده علوم پایه

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023